Så mycket att skriva men så lite tid

Idag har det vart upp och ner.

Vaknade och kollade på nyheterna där dom började prata om att Insulin pumpar ganske kommer börja kosta pengar. Det innebär att jag skulle behöva betala 40 000 kr med drygt 3 års mellanrum. Sen så skulle ju andra saker börja kosta pengar så att det skulle kosta för mig varje månad. Då tänkte jag bara hejdå spara pengar till semester, hus, bröllop, Elvira osv. Så jag var riktigt irriterad ganska länge. Vi åkte till Köpcentret Stinsen och handlade lite.

Sen nu till det bästa!

Min kära dotter Elvira blir 10 månader gammal på söndag. Hon har ganska länge stått upp när hon hållt i sig i vardagsrums bordet men idag släppte hon bara bordet och stod upp själv. Bara en timme efter att hon stod själv första gången så började hon gå. Min fina prinsessa har nu gått 5 steg på rad.

Från att vara riktigt irriterad så har jag blivit den gladaste och stoltaste pappan i världen.

På lördag ska jag och Linus ha möte om stadgarna för föreningen. Tyvär kommer Simon inte vara medverkande eftersom han måste rycka in på jobbet men vi kommer skicka stadgarna till honom innan dom skickas till skatteverket!

Ni får ha det riktigt bra mina vänner så ska jag skriva ett lite längre inlägg när tiden finns!

//Jimmy Holmström Ordförande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0