Snart är det jul

Hejsan!

Imorgon är det söndag vilken som vanligt innebär chattkväll med oss! Förra veckan hade Simon chattkvällen och då var det många som skrev och det var fullt ös. Jag hoppas ni är lika många som vill prata med mig imorgon!

Jag är inloggad på chatten från 20:00 till 21:30 imorgon Söndag. Jag svarar som vanligt på era frågor eller pratar med er om det ni vill prata om. Pratar gärna med både ungdomar och föräldrar och svårar på alla frågor jag kan svaren på.

OBSERVERA!!!

Nästa söndag den 25 december har vi jul ledigt och det kommer INTE att vara någon chattkväll! Hur vi gör den första januari har vi inte bestämt. Det kanske inte är så många som har tid att chatta dagen efter nyår men om det är så att vi måste ställa in den chattkvällen så får vi se till att ordna något mitt i veckan.

För att chatta med oss så lägger ni till [email protected] i programmet msn messenger.

Hoppas ni har det bra allihop. Glöm inte att spana in oss på Facebook.

Http://facebook.com/bokstavsbarnforening

/Jimmy Holmström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0