Det var ett tag sen

Hej, det var ett tag sedan det blev skrivet här.
Men det ska vi försöka ändra på, jag har semester fram till 3 Januari, vilket betyder att jag ska försöka lägga ner så mycket utav min semester på just ER!
Jag ska göra allt pappersarbete, vara inne på MSN så ni kan chatta med mig och även försöka njuta utav min semester, hur ska detta gå? Inga problem!


Jag har bestämt en tid som jag kommer chatta och det är Julafton (imorgon) kl 20:00-21:30!

Vi kommer även att få priser på kläder, t-shirt, tjocktröjor och vår jackor, är det någon som är intresserad skicka ett mail till [email protected]

PRISER KOMMER ATT LÄGGAS UPP SEDAN!!

/Ha en god jul så hörs vi sedan, Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0