bokstavsbarn webb shop

Igår skrev jag på våran facebook sida att jag fått hem min t-shirt som det står bokstavsbarn på och då var det någon som undrade om vi inte kunde sälja sådana tröjor. Nu har vi startat en webb shop och det kommer ständigt att komma in nya produkter i våran internet butik.



Här är tröjan jag fick hem igår.

Om du vill beställa en egen t-shirt så kommer du till våran webbshop genom att klicka här och funkar inte det så är adressen http://bokstavsbarn.spreadshirt.se/

Meningen med våran shop är inte att tjäna pengar. Vi vill synas så att vi kan hjälpa flera och dom få kronor som vi tjänar på tröjorna kommer att gå till vårat projekt!

Ha det bra så hörs vi snart igen!

Skrivet av: Jimmy Holmström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0