Egen logga

Hejsan. Jimmy som skriver detta.

Idag har jag träffat min vän Anden. Vi desigan tillsammans en logga till denna förening. Vi gjorde den med både i svart och vit text. Här är resultatet







Jag gillar den med vit text bäst!

Nu så har jag ju hållt vad jag lovat och designat tröjor med våran logga på.





Texten syns lite dåligt nu men ni får ju tänka på att tröjorna är betydligt större än bilderna när ni väl beställt dom, så då kommer det inte bli något problem. Tröjorna finns i både dam och herr model och går att köpa på http://bokstavsbarn.spreadshirt.se

När ni köper en t-shirt eller huvtröja så går alla pengar till föreningen och ni hjälper oss att synas! Tack på förhand

Ha det bra nu!

Mvh Jimmy Holmström Ordförande

Kommentarer
Postat av: Bokstavsbarnet Hampus (Y)

Skit snygga :D

2011-08-02 @ 10:44:59
Postat av: isabel

snyggt!! (:

2011-08-28 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0