Semester

Hej alla människor!

Jimmy här.

Igår gick jag på semester. Jag jobbade den här veckan men var ledig i förra veckan så jag jobbade bara i 5 dagar och nu har jag semester igen. Jag ska vara ledig i två veckor och tänker ägna en hel del tid till det här. Sköta bloggen och framförallt designa fler olika kläder i våran klädshop. Adressen till shopen är http://bokstavsbarn.spreadshirt.se

Innan jag tar tag i bloggande, Mailande och t-shirt designer så ska jag faktiskt ha Semester. Jag älskar att hjälpa människor. Älskar att skriva långa blogg inlägg men från och med i morgon kommer jag inte vara tillgänglig förens i slutet av veckan. Jag kommer nog inte kunna hålla mig från att uppdatera lite på våran facebook sida men jag kommer inte kunna blogga något.

Jag har otroligt mycket att skriva här men ikväll måste jag packa och har tyvär ingen tid att skriva. När jag kommer hem igen så tänker jag skriva om ändring av dos på Adhd medicin. Mitt första möte på vuxen psykiatrin eftersom man blivit för gammal för bup och mycket mer.

Som sagt är jag ledig och tänkte försöka njuta lite av min lediga tid med familjen. Jag hoppas och tror att Simon kommer att blogga lite och sen ska nog Linus lyckas få iväg ett inlägg. Jag har så svårt för det men jag ska verkligen försöka koppla av. Jag har så svårt för att inte göra 1 000 saker om dagen och att sitta still är en sak som jag verkligen inte klarar av. Men som sagt jag har haft magkatarr förut och måste försöka lugna ner mig en aning. Det är svårt att koppla av när man är hyperaktiv men det är inte så himla mycket att göra åt. Jag ska göra mitt bästa och lite till!

Ni får ha en oerhört trevlig vecka så hörs vi snart igen!

Jimmy Holmström

Kommentarer
Postat av: ett av alla bokstavsbarn

Hoppas du får en trevlig semester!

2011-07-12 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0