dagen börjar lida mot sitt slut och jag har massa att göra

hej jag har inte vart så akiv här men ska börja skriva nu jag kan komma in här .



Kan berätta  att folk kollar och pekar på min stolt bokstavs barn tröja . Brukar ha på mig den när jag åker till och från jobbet på odenplan  jag är inte van att folk pekar men tycker värkligen om att ha den på mig .
Vill synas överallt så folk börjar undra  och tänka .

Nu ska jag packa ihop det sista för imorgon blir det västerås och träffa tua .
//Linus


Kommentarer
Postat av: (En) bokstavsbarn som levt i skuggar länge..

Hejsan, jag är inte heller van med att folk pekar typ, men det har blivit mer sen jag har haft på mig en bokstavsbarn tröja som jag köpt :D tycker den är skit snygg och gillar med att ha på mig den :) jag har fått några frågor om vad ett bokstavsbarn är för nåt.. HAr svarat att det är personer med svårigheter nån diagnos, men vet inte riktigt om jag förklarade det helt rätt..:S men dem verka förstå det i alla fall eftersom jag säger att jag är ett bokstavsbarn ;) jag har en diagnos :)

2011-08-02 @ 10:56:10
Postat av: Linus

Trevligt . Att folk börjar undra är hur bra som helst :)

2011-08-24 @ 14:59:59
URL: http://bokstavsbarnforening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0