Du kan hjälpa till i en uppsats om adhd

Nu har vi på bokstavsbarn fått ett mail ifrån 2 studenter som skriver en uppsatts om adhd. Jag UPPMANAR er ALLA som är mellan 18 och 25 år och har adhd att skicka ett mail till [email protected] och säga att ni vill vara med i deras projekt. Ni kommer få ett frågeformulär att fylla i sen skickar ni tillbaka det. Det är en Underbar möjlighet för oss med Adhd att visa hur vi är så samhället kan få en mer mänsklig bild av oss. Maila att ni är intresserade så ordnar dom resten! Jag tycker ni borde ställa upp. Jag kommer göra det! /Jimmy

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. glöm inte att anmäl dig tilll veckans blogg och bli länkade för min 400-600 unika läsare/dag:)

2011-11-13 @ 21:44:11
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0