Hur kan vi hjälpa dig?

På vilket sätt vill ni att vi ska arbeta för att kunna hjälpa så många som möjligt? Vi vill inte tjäna pengar och vi vill inte bli kändisar. Vi vill hjälpa barn och ungdomar med npf samt stötta föräldrar till dessa barn och ungdomar. Låta flera föräldrar träffa varandra och dela erfarenheter samt få förståelse för hur vi bokstavsbarn kan fungera. Eftersom att det är ni som står i fokus så undrar jag hur ni vill ha det. Vi är flexibla och efter lite planering kan vi alltid hitta lösningar. Vill ni ha träffar med aktiviteter för ungdomar så säg till. Vill ni ha träffar för vuxna med npf eller träffar för föräldrar med barn som har npf. Ska vi ha chatt kvällar då ni kan få prata med oss som vet hur det är att växa upp med npf? Då kan vi ge er stöd och råd eller bara lyssna. Eftersom att det är er vi vill hjälpa så vill vi veta hur vi kan hjälpa er. Saknar du något med oss eller har du en bra ide? Maila till [email protected] och berätta. Mvh Jimmy Holmström

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ett förslag är att ni kan ta kontakt med skolor där ni kan hjälpa till, vara ett stöd, en förebild. Finns många som skulle kunna behöva det i skolålder. Där kanske ni även kan hjälpa till och prata med föräldrar.

2011-09-19 @ 15:02:38
URL: http://mlauridsen.blog.com/
Postat av: svag männska som kämpar

tycker ni är super snälla och starka för att ni vill göra det här för oss ungdomar!



här om dagen när nått hade hänt mig och jag bara grät och grät så såg jag dig! Jimmy du va i Rotebro med din dotter och tjej, gud vad Elvira är söt förresten.. men jag titta dig rakt in i ögonen och du tittade tillbaka jag vet inte om du ens la märket till mig men jag vart så glad över att få se dig för jag vet va du har gått igenom och att du är så stark! jag ser verkligen upp till dig, så vart så jävla glad över att bara få se dig! Jag vill också va lika stark som dig jag vill också kunna kämpa, jag vill bli precis som dig! tack!

2011-09-22 @ 20:27:06
Postat av: Daniel Karlsson

Tycker ni är fantastiska som vågar ta strid för oss med ADD/ADHD. Har sjäv fått diagnosen Asperger ADD i vuxen ålder - då jag var 30 år. Vill lära känna fler som är som jag - det är spännande.



I skolan var jag den utstötta nörden som inte förstod det sociala samspelet. Fick kämpa som ett svin för jag fick anteckna ALLT, annars kom jag inte ihåg vad läraren pratat om, eftersom jag hade koncentrationssvårigheter. I arbetslivet var jag den ensamma och hyperpresterande - livrädd för att mista mitt jobb körde jag ändå till slut rakt in i väggen ....dkans.jigsy.com handlar om utmattningsdepression.

2011-11-09 @ 22:36:30
URL: http://Bokstavsbarn.live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0