Tekniskt fel

Om ni inte har Facebook och läste där igår kanske ni undrar varför det inte var någon chattkväll igår. Jag loggade in men det stod att jag inte hade några kontakter och folk kunde inte se att jag var inloggad. Jag jobbade på att lösa det i en timme men insåg tillslut att det inte gick att chatta med er så chattkvällen ställdes in. Jag ska så fort jag kommer hem kolla om våran msn funkar och om den gör det så ska jag ha en extra chattkväll i veckan för att vi inte kunde chatta igår. Hoppas ni har överseende ned detta och nu var det faktiskt tekniken det var fel på så då är det svårt att påverka

/Jimmy


Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla stödchattar har någon gång problem, både dem som använder msn och andra typer av chatt. Det är som det ska vara typ. Ingen skada skedd :)

2012-04-16 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0